Petit mot aux copinautes françaises: tous les posts en français (ou dans les deux langues) sont maintenant disponibles dans la rubrique "Posts in French", colonne de gauche. Bises à toutes

Saturday, May 12, 2012

I've got a new obsession...

Hello sweet ladies, I know I haven't posted this week, but I've been busy with my job, so I didn't really have time to blog.
Anyway, here I am, to tell you about my obsession for Yankee Candles. I discovered this brand a few weeks ago with my first purchase here.
Since that, I've been completely obsessed... I made a huge haul this month. Here is what I picked. I'm gonna review these fragrances later, I promise, but tell me if you wanna know more about some specific ones.  I'm sooooo happy about these candles.






6 comments:

  1. yay! i'm obsessed with Yankee candle, myself. they're the only brand i'll buy. you got some great ones! I haven't heard of some of them, but i've got tarts, tea lights, and a car freshener in 'Sun & Sand' :) It's my absolute favorite scent for summer! 'Clean Cotton' is a great, fresh one, too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ove Clean Cotton too, it's really a clean, fresh smell, exactly what I was loonking for for my office/closet!!!
      The Sun & Sand is good, but I like the Beach Walk better!

      Delete
  2. en j'adore les bougies et j'en cherche justement des parfums pas commun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coucou Glumy! Je pense qu'en matière de parfums pas communs tu seras servie avec Yankee Candle. Ils offrent vraiment une grande variété et avec leurs différents formats, tu peux tester avant de te lancer dans l'achat d'une grande jarre. Vas faire un tour sur le site français ici:

      http://www.yankeecandle.fr/yankeecandleboutique/

      Bises

      Delete
  3. super collection !!! :) j'adore ces bougies !!

    ReplyDelete
  4. Mon dieu, tu en as beaucoup ! Moi aussi je compte craquer sur les yankee candlle.
    les christmas cookie, les odeux de gateaux etc me font de l'oeil !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...